خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/10/02 - 08:30
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
سرویس : استان ها
فرزانه خبر داد

اختصاص ۲۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای آغاز عملیات بازسازی و جبران خسارات ناشی از سیلاب در شهرستان نور

نماینده مردم نور و محمودآباد در مجلس از اختصاص ۲۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای آغاز عملیات بازسازی و جبران خسارات ناشی از سیلاب در شهرستان نور خبر داد.

ولی اله فرزانه نماینده مردم نور و محمودآباد در مجلس شورای اسلامی در گفت‌و‌گو با خبرنگار  خبرگزاری خانه ملت، با اشاره به پیگیری مشکلات حوزه انتحابیه گفت: با پیگیری های صورت گرفته، یک دستگاه بیل زنجیری جهت احیا رودخانه حاجی ماهرود در محدوده شهر نورحد فاصل کوچه تالار الماس روستای گنج یاب تا شرکت سایپا نور و همچنین  جهت تسریع در عملیات لایروبی انهار در پارک جنگلی نور استقرار یافت.



وی افزود: در ادامه پیگیری ها در راستای تسریع در تخصیص اعتبارات بابت جبران خسارات ناشی از سیلاب در شهرستان نور ،روستاهای بخش چمستان و دهستان لاویج با  معاونت حقوقی و امور مجلس سازمان بحران کشورتماس تلفنی برقرار شد و دستورات لازم در این جهت اتخاذ گردید.



این نماینده مجلس در دوره یازدهم ادامه داد: همچنین با پیگیری های مجدانه و طی دیدار با مدیرکل مدیریت بحران استان مبلغ ۲۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای آغاز عملیات بازسازی و جبران خسارات ناشی از سیلاب در شهرستان نور بویژه بخش چمستان تخصیص داده شد./



 پایان پیام

  • کد خبر : 373472
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار